La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
dissabte, 23.07.2022
Conferència 'La guitarra a la literatura catalana del renaixement - Imatges, discursos, significats'
DATA: dissabte, 23.07.2022
HORA: 18:00 h
LLOC: Centre Cultural - L’Hospitalet de l’Infant
Carrer de Ramon Berenguer IV, 13, 43890 L'Hospitalet de l'Infant, Tarragona

A càrrec de Rolf Bäcker musicòleg

Aquesta conferència a càrrec del Dr. Rolf Baecker, professor titular del Departament d’Estudis Culturals i Musicals / Departament de Música Clàssica i Contemporània de l’ESMUC, té lloc en el marc del Festival Internacional de Guitarra 2022 de l’Hospitalet de l’Infant, prèviament al concert que hi portarà a terme el guitarrista Feliu Gasull.

Una col·laboració entre L'Any Joan Carles i Amat' i el Festival Internacional de Guitarra de l'Hospitalet de l'Infant 2022 (5a edició)