Fes-te soci
Ajuda'ns a difondre la figura de Joan Carles i Amat. Fes-te’n soci i rebràs al teu correu el nostre butlletí mensual.
Socis
Quotes anuals:
  • Jubilat: 10 €
  • Individual: 20 €
  • Familiar: 30 €

Contraprestacions:
  • Descomptes en el Concert Commemoratiu del 24/09/2022 i en les altres activitats de pagament
  • Informació puntual de totes les activitats de l’Associació
Col·laboradors
Quotes anuals:
  • A criteri de cada col·laborador en relació al valor del projecte
  • A partir de 300 €: inserció del nom del col·laborador o del logotip de l’empresa en el suport gràfic de les activitats del 450è aniversari de Joan Carles i Amat

Contraprestacions:
  • Informació puntual de totes les activitats de l’Associació
Escriu les teves dades personals
Vull ser soci
Vull ser col·laborador
Accepto la política de privacitat i autoritzo que les dades facilitades siguin tractades per l'Associació Joan Carles i Amat amb la finalitat d'atendre la meva consulta.