La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
Publicada el 24.09.2022
Excel·lència artística i gran resposta del públic en el Concert Commemoratiu del 450è aniversari de Joan Carles i Amat
El passat 24 de setembre va tenir lloc a Monistrol de Montserrat (Església de Sant Pere) el concert 'Principis i iniciatives: Joan Carles i Amat i la improvisació amb la guitarra i el llaüt'. En va ser protagonista una autèntica llegenda de la música antiga: Hopkinson Smith. Al seu costat, l'actriu Sílvia Bel va participar com a recitadora dels cèlebres Aforismes de Joan Carles i Amat.
El Concert Commemoratiu ha representat l'Acte Central de l'Any Joan Carles i Amat, i es va poder gaudir de nou el dia 25 al Museu de la Música de Barcelona.

Fotos: Santi Periel

Pròximament, reportatge fotogràfic complet a Instagram, incloses les activitats prèvies a l'acte (i més endavant, vídeo íntegre del concert)

Enregistrament del concert per Catalunya Música (s'anunciarà oportunament l'emissió)