La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
dissabte, 24.09.2022
Acte Central: Concert commemoratiu del 450è aniversari de Joan Carles i Amat
DATA: dissabte, 24.09.2022
HORA: 21:00 h
LLOC: Església de Sant Pere - Monistrol de Montserrat
Carrer Sant Pere, 5, 08691 Monistrol de Montserrat, Barcelona

Hopkinson Smith llaüt i guitarra de cinc ordres. Amb la participació de Sílvia Bel llegint els Aforismes de Joan Carles i Amat.

Una autèntica llegenda de la música antiga, Hopkinson Smith, protagonitza l’Acte Central de la commemoració del 450è aniversari de Joan Carles i Amat. Al seu costat, l’actriu Sílvia Bel participa com a la lectora/recitadora dels Aforismes del monistrolenc, que s’aniran intercalant entre les peces musicals.

Amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat, la Diputació de Barcelona, el Patronat de la Muntanya de Montserrat, el Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat.

Hopkinson Smith. Foto Dan Merlo
Sílvia Bel. Foto David Ruano